baner napis

baner kola

  • baner3.jpg
  • baner1.jpg
  • baner4.jpg
  • baner2.jpg

W związku z planowanym Walnym Zebraniem działkowców ROD "Pod Borem" (początek kwietnia br.) zwracamy się o przekazywanie do Zarządu propozycji inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych do realizacji w 2017r. w naszym ogrodzie.

 

Zarząd planuje przedstawić na Walnym Zebraniu do akceptacji n/w zadania:

  1. Rozszerzenie monitoringu o 3 kamery: 1 kamera na plac zabaw i 2 kamery róg alejek: Wierzbowa i Akacjowa (widok na te alejki).
    Zmiana usytuowania kamery monitorującej śmietnik.
  2. Poprawa nawierzchni alejek – załatanie kolein,
  3. Utwardzenie miejsca parkingowego przy bramie nr 2 (alejka Świerkowa)
  4. Doposażenie spowalniaczy – umocowanie pomalowanych na biało bloczków betonowych po zewnętrznych stronach spowalniaczy. Cel – uniemożliwienie omijania spowalniaczy.
  5. Wymiana tablicy do koszykówki.
  6. Samozatrzaskowe furtki do bram.
  7. Usytuowanie przy placu zabaw szafki ze sprzętem gaśniczym.
  8. Prace na placu zabaw: zatrawienie terenu siłowni plenerowej (wykonanie trawnika z rolek trawnikowych), wymiana uszkodzonych desek w ławkach, likwidacja mini-płotu przy siłowni plenerowej, likwidacja obecnie istniejącej piaskownicy.
  9. Remont elewacji świetlicy.

© ROD "Pod Borem" 2015. Wykonanie: Studio WWW | Projektowanie stron www.

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies